[linux] zmena meta-faq

Úterý Říjen 7 12:39:19 CEST 2003

On 07.10 12:32, Novikmec Jozef wrote:
> Ja som jednym z autorov podkladu pre meta-faq a tymto som chcel osetrit
> situaciu, ked pisatel mailu ma pocit, ze to, o com pise by uz nemalo
> zaujimat celu konferu, ze je to uz len medzi dvoma ludmi.
>
> Priklad:
> KOMERCIA: predam disk
>
> Odpoved: "Ja kupim" by uz nemala smerovat do konfery, ale priamo cloveku
> ktory ten disk predava.
>
> Preto si myslim ze ten bod ma opodstatnenie aby upozornil na takuto
> situaciu. Ale som rad ze niekto to meta-faq aj cita a ze ta robota nebola
> zbytocna:-).

ja navrhujem zmenit formulaciu. Akurat vcera jeden z ucastnikov z toho ze
som mu odpovedal usudil ze ma mailovat iba mne pricom islo o veci ktore
patrili do konfery. Teda ide mi o to, upresnit kedy ma zmysel pisat do
konfery, a kedy sukromne - usudok moze byt chybny
Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
Windows 2000: 640 MB ought to be enough for anybody