[linux] zmena meta-faq

pecko pecko na szm.sk
Úterý Říjen 7 16:16:52 CEST 2003

> Zdravicko,
>
> co poviete na zmenu meta-faq v bode:
>
> *) V prípade, ak máte pocit, že Vaša odpoveď by mala byť smerovaná priamo
> človeku, ktorému odpovedáte, smerujte odpoveď priamo na jeho súkromnu
> emailovú adresu a nie do konferencie.
>
> nie je z toho jasne, kedy ma mat niekto taky pocit a prave vcera mi z toho
> dovodu prisla posta ktora mala ist do konfery. (mne je to jedno, ja to pre
> buducnost rovno zmazem, ale pre ostatnych...)

je to viac, ako jasne a neprisla ti posta z dovodu, o ktorom si mylne
myslis, ze je ten pravy,
 ale preto, ze si sa niekoho na nieco PYTAL prave TY a niekto prave a len a
len TEBE
  kvoli slusnosti a aj kvoli tomu vyssie spomenutemu bodu poslal postu.

z toho dovodu je jasne, ze odpoved v ziadnom pripade nemala ist do
konfery...