[linux] wifi - AP & karta & ipsec/stunnel - trosku LONG popis ;)

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Úterý Říjen 7 16:20:36 CEST 2003

imho je wep blbina. ma to neblahy dopad na rychlost prenosu a je to pomerne
rychlo hacknutelne.

> ipsec je dobre riesenie, ale nie je to ziadne pridavanie od
> startovacich
> skriptov, treba si pekne precitat manual. Da sa to v pohode rozbehat,
> ale treba rozmyslat a vediet, co robis.

asi dva tyzdne dozadu som za vecer rozchodil vtun (prepajal som moju domacu
lan v BA s mojou domacou lan v KE), zvlada enkrypciu, kompresiu, a proti
spolahlivosti a funkcnosti nemozem mat ziadne vyhrady. ked su s tunelom problemy,
tak jedine ked do toho posaha kosicky provider. ;o/ v nedelu vecer sa asi nudil
tak zablokoval porty od 1024 vyssie, takze neslo ftp, icq, ani moj tunelik.
postavit k stene a strielat.