[linux] zmena meta-faq

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Úterý Říjen 7 16:58:59 CEST 2003

On Tue, Oct 07, 2003 at 04:37:50PM +0200, pecko wrote:

> ak je uz toto nezmysel, potom ty si asi jeden z tyx podivinov, ktorym
>  neprekaza, ked je ix sxranka plna reklamnyx letakov (myslim tym teraz
>  skutocnu kovovu sxranku). tuto situaciu riesi aj realny zakon. ale asi ja
> ten je nezmysel.
> skus sa nad tym logicky zamysliet...

ak clovek odpoveda do mailing listu, tak ocakava aj dalsie odpovede do
mailing listu - to by malo byt samozrejme

opacny pripad by sa mal zvlast zdoraznit, nie tento

standartne maju mailing listy uvedenu odosielatelovu e-mail adresu na
odpoved - lenze kvoli velkej vacsine pouzivatelov, ktorych e-mail
klienti nepoznaju nieco ako "list reply" alebo "group reply", sa
nastavuje na mailing list serveroch: reply to list

a k tomu logickemu zamysleniu: ci uz ocakavam odpoved sukromne alebo do
mailing listu - ak som prihlaseny v mailing liste - ta posta mi vzdy
pride - akurat to filter hodi do ineho priecinku podla toho, ci to
prislo z mailing listu alebo od konkretneho cloveka

a odpovedat na reklamy "kovovej" ci e-mail schranky vedie iba k tomu, ze
odosielatel si poznaci, ze tato e-mail adresa skutocne existuje - bude
tam posielat este viac SPAMov

tot vsjo ... nehodlam tu rozputavat flame-war

az teraz doplnim tolko ocakavane: zabomysie vojny ockavam na sukromnej
e-mail adrese ;-))

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE