[linux] ADSL alcateeeeeeeeeel speedtouch 510 :o((( - VAROVANIE!

Vladimir Kralik vlk na stonline.sk
Úterý Říjen 7 20:58:37 CEST 2003

On Tue, Oct 07, 2003 at 09:17:26AM +0200, Rybarik, Michal wrote:

> aj upske po case dojdu zasoby. moja domaca ups-ka mi udrzi linux cca
> hodinu a pol, ale aj tak sa parkrat do roka stane ze je vypadok dlhsi
> (a to byvam v blave, nie v hornej dolnej). principialne je to imho zle.
Co tak riesenie, ktore (vraj) pouziva nejaky rusky administrator M$ Win :
"Oproti serveru s M$ Win, ktory je potrebne casto restartovat postavil
lacne PC s CD-mechanikou a Linuxom, tak aby pri 'eject' stlacili dvierka
CD-mechaniky reset tlacitko na PC s M$ Win."

    vlk