[linux] ADSL alcateeeeeeeeeel speedtouch 510 :o((( - VAROVANIE!

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Středa Říjen 8 09:45:31 CEST 2003

> Co tak riesenie, ktore (vraj) pouziva nejaky rusky
> administrator M$ Win :
> "Oproti serveru s M$ Win, ktory je potrebne casto restartovat postavil
> lacne PC s CD-mechanikou a Linuxom, tak aby pri 'eject'
> stlacili dvierka
> CD-mechaniky reset tlacitko na PC s M$ Win."

to si pamatam :o))) cital som to niekedy okolo 1998, len pamat mi hovori ze
takto resetoval stroj s BBSkou ked sa mu kusol modem. mozno to tam maju
uz aj patentovane ;-p

btw, ten gombik na alcateli je dost tuhy, neviem ci by ho cdromka pretlacila.
mozno historicka mitsumi 4x. ;-p alebo do toho zapojit paaku, a potom uz len
vyfotit a vystavit na net. ;-p