[linux] alsa, intel8x0 a multiplexovanie

Tomas Hoger thoger na pobox.sk
Středa Říjen 8 10:09:19 CEST 2003

> xmms chodi ale blbnu zvuky, obcas zacnu sekat ako keby
> polovica buffra bola ina ako ma prahravat.
toto sa mi stalo tiez, ale robi mi to len pod jednym userom.  teda bezne sa
pouzivaju asi dvaja useri, pod jednym xmms funguje v pohode, pod druhym
blbne.  obaja su v grupe audio a sound device su 0660 root:audio, obaja
maju alsa output plugin.  tusi niekto preco? ;)

> blbne asi driver ako taky nie alsa.
zrejme ano.  a zvycajne sa to da najlahsie ukazat na mplayeri + videjko s
nejakym divnym kodekom.

btw: ked vam hra xmms, asi vam do toho nic ine ziaden zvuk nezahra, alebo
ano?

th.