[linux] alsa, intel8x0 a multiplexovanie

Tomas Hoger thoger na pobox.sk
Středa Říjen 8 10:16:14 CEST 2003

On Mon, Oct 06, 2003 at 08:37:55AM +0200, Matus UHLAR - fantomas wrote:
> kolko PCM kanalov ma ta zvukovka? ak dva, viac ako dve aplikacie na tom
> nerozbehas..
neviem ;(.  ako sa to da zistit, teda okrem prestudovania dokumentacie, kde
to *mozno* bude spomenute?  kedze je to nejaka on-boardovka, moc od nej
zazraky necakam.  len sa divim, ked mi ludia s tiez nejakym on-boardovkami
v notebookoch hovoria, ze im to v pohode funguje.

btw: asi uz moc necakam, ze mi to multiplexovanie bude chodit na hw, preto
som skusal nejake sw riesenie.  sound daemon je jedno riesenie (nie vzdy
vyhovujuce a zvycajne nie moc pohodlne), no alsa by to mala od verzie
0.9.neviemkolko vediet robit aj sama cez plugin dmix, ale nech som s tym
robil co som chcel, neviem ju k tomu donutit. ;(

th.