[linux] alsa, intel8x0 a multiplexovanie

Středa Říjen 8 10:47:55 CEST 2003

On 08.10 10:16, Tomas Hoger wrote:
> neviem ;(.  ako sa to da zistit, teda okrem prestudovania dokumentacie, kde
> to *mozno* bude spomenute?  kedze je to nejaka on-boardovka, moc od nej
> zazraky necakam.  len sa divim, ked mi ludia s tiez nejakym on-boardovkami
> v notebookoch hovoria, ze im to v pohode funguje.

to budu asi ine onboardovky. JA som mal onboard i810, fungovala prijatelne,
teraz onboard via686c detto.

ale v notebookoch dom mal ESS, v aceri 512 solo, v delli cpt 500 maestro
a zrejme su to tieto , s ktorymi nie su problemy.

Solo bola cool, este som mohol nastavovat hlasitost extra na oboch PCM kanaloch
asi kedze boli len dva, nebol problem...

> btw: asi uz moc necakam, ze mi to multiplexovanie bude chodit na hw, preto
> som skusal nejake sw riesenie.  sound daemon je jedno riesenie (nie vzdy
> vyhovujuce a zvycajne nie moc pohodlne), no alsa by to mala od verzie
> 0.9.neviemkolko vediet robit aj sama cez plugin dmix, ale nech som s tym
> robil co som chcel, neviem ju k tomu donutit. ;(

SW mixery su neprijemne z hladiska delayov a CPU, hral som sa s tym a
vybodol sa na to aj ked to iste nie je zly napad.

o intelackych driveroch (novsich) som akurat pocul ze zvladaju viac PCM
kanalov ale zrejme to nie je 100% (podla toho co pises).

momentalne skor rozmyslam nad NAS, ten by mal fungovat rovnakym sposobom
(klient-server) ako Xy... este tak vybavit ssh tunel :) alebo zakomponbovat
ideu zvuku rovno do X protokolu (co by bolo zrejme najlepsie)

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
Fucking windows! Bring Bill Gates! (Southpark the movie)