[linux] OpenOffice & Java & Gnome

Tomas Hoger thoger na pobox.sk
Čtvrtek Říjen 9 08:04:18 CEST 2003

On Wed, Oct 08, 2003 at 11:11:58PM +0200, Peter N. Vargo (LTS) wrote:
> (kde a ko viem Java 1.4.x dostat do Debianu?)
> pouzivam Blackdown a tam je najnovsia 1.3.1.02b
to je najnovsia verzia pre stable, pre unstable je tam 1.4.0.99beta-1.

> Ako je to s Debianom?
> 1.1.0 SK mam zatial iba ako .tgz
v unstable uz je OOo 1.1.  je tam tiez l10n-sk balicek.  az na to, ze cely
OOo dost z vysky se... na nastavenie locales a potom to cloveku beha po
slovensky aj ked nechce ;(.
ak pouzivate nejaky neoficialny zdroj a OOo balicky pre stable, tak asi
budete musiet pockat, kym ho jeho maintainer updatne.

> urcite, ze by to islo ja "normalne" ale uz teraz mam problemy s
> dependencies, tak sa obavam, ze ak tam zacnem miesat neDEbove veci, tak
> to potom nezvladnem
imho, pokial ide o veci, na ktorych uz nic (alebo takmer nic) nedependuje
(co by mal byt pripad OOo), tak to snad az taky bordel nenarobi...

> zatial su to iba beta, keby boli RC>-3, tak beriem
to je zavisle od vasho zdroja...

th.