[linux] ManliTV

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Čtvrtek Říjen 9 09:24:08 CEST 2003

----- Original Message -----
From: "Juraj Mátel" <j.matel na orangemail.sk>
To: "SkLug - LiNUX" <linux na lists.linux.sk>
Sent: Wednesday, October 08, 2003 7:17 PM
Subject: [linux] ManliTV

> Zdravim,
>
>   kupil som si TV kartu ManLi s cipom SAA731x na >obale bolo zeje Linux
supported, ale ja neviem ja mam >asi uplne iny linux (asi na vsetkom...) ;I
v drakeconf sa >mi ukaze ze sa nasiel naky philips tunner, ale ked
>nainstaluje naky soft z distribucie na sledovanie tv tak mi >vzdy napise ze
nema ziadnu tv kartu...

skusil by som nainstalovat driver-e z CD alebo z web-u ManLi. mne napr. nie
celkom dobre isiel v Mandrake 9.0 driver pre BT8x8 na Provideo PV951, ale po
instalacii driver-ov z web-u  provideo ide super, dokonca asi 2x rychlejsie
ako vo Win98 s najnovsimi driver-mi (50 vs 30 polsnimkov/s)

Peto