[linux] ManliTV

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Čtvrtek Říjen 9 09:33:27 CEST 2003

On Wed, Oct 08, 2003 at 07:17:05PM +0200, Juraj Mátel wrote:
> Zdravim,
>
>   kupil som si TV kartu ManLi s cipom SAA731x na obale bolo zeje Linux
>   supported, ale ja neviem ja mam asi uplne iny linux (asi na vsetkom...)
>   ;I v drakeconf sa mi ukaze ze sa nasiel naky philips tunner, ale ked
>   nainstaluje naky soft z distribucie na sledovanie tv tak mi vzdy napise
>   ze nema ziadnu tv kartu...

Pre cip SAA7134 doporucujem ovladac zo stranky:

  http://bytesex.org/saa7134/

K jeho instalacii ale treba aplikovat patch na jadro. Doporucujem nahodit
jadro 2.4.22 alebo novsie, pretoze 2.4.21 u mna malo iste problemy
s DMA prenosmi pocas zobrazovania telky (nekvalitny obraz).

Dalej doporucujem stabilne verzie (0.2.8 pre SAA driver a patch pre 2.4.22).

Ak chces mat krasny obraz ako na televizore bez "interlace defektov",
tak este dalej doporucujem program, ktory vie deinterlace.
  http://tvtime.sourceforge.net/
Jeden z najlepsich, ktore som zatial videl je tvtime. (doporucujem
ho vsetkym vlastnikom cipov BT8x8 aj SAA713x. :-)
Cipy bt829 (ati aiw) mali tento problem rieseny hadwerovo.

Dalsie URL najdes na mojej stranke:
  http://www.salstar.sk/bm.php

Osobne mam FlyVideo3000 s SAA7134. Bez toho ovladaca to pod RedHat9 neide.
Na CD som ovladac nenasiel, ale ani nehladal.

Ak budes mat nejake problemy so spojazdnenim, tak sa mozes ozvat priamo.

		Caf.
					SAL