[linux] ManliTV

Jan Nemsak janko na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Říjen 9 10:22:53 CEST 2003

Cafko
Ja mam tu istu kartu a ide mi, ale som sa trosku natrapil ale uz mi chodi
2 tyzdne  :-)
Treba dat modprobe saa7134 card=3
to ti pojde asi iba zvuk, bude sa dat ladit ale nebudes vidiet obraz.
Musis si potom v xawtv navoli ako vstup obrazu composite1 alebo upravit
zdrojaky
saa7134-cards.c a nastavit si zaznam pre svoju kartu alebo upravit zaznamy
pre kartu c.3 (flyvideo2000) a dat v inputs pre name=name_tv gpio=0x4000
Ja som pre rychlost pouzil cestu 2., ale hned ako budem mat trosku casu
pridam kartu do zdrojakov a poslem patch autorom.

Jano