[linux] rozdelenie starovaneho suboru

Čtvrtek Říjen 9 14:33:38 CEST 2003

On Thu, Oct 09, 2003 at 02:15:48PM +0200, Stefan Valastan wrote:
> Mam asi 900MB velky tar archiv a potrebujem ho napalit na 2CD
> Pozeral som man aj k Tar a ku Gzip a nenasiel som tam moznost po dosiahnuti
> nejakej velkosti zacat novy archivny subor (mozno som zle pozeral:-( ).
> Nepozna niekto komprimacny, alebo archivacny soft s ktorym si viem urcit
> aby po dosiahnuti urcitej velkost vytvoril novy subor. Pokial si pametam
> tak dump to vie robit,
> ale ten si neviem rozbalit vo windowse.

-M, --multi-volume
              create/list/extract multi-volume archive

ale myslim, ze sa neda kombinovat s komprimaciou ('-z' '-j').

Potom je moznost este pouzit 'split'.

Na win sa spaja pomocou
copy prvy+druhy vysledok

berte to riadne s rezervou, nemam to kde vyskusat a naposledy som sa o
to zaujimal priblizne v roku 1999.