[linux] SCSII

Jan Nemsak janko na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Říjen 9 16:24:08 CEST 2003

Ahoj
Ja mam ku skeneru PCI katu, ale rozbehavam to takto
modprobe atp870u
modprobe sg

Asi si budes musiet zisti aky driver je k tvojej ISA karte (napr. cez
google)
ked budes mat funkcnu kartu, uvidis scaner v cat /proc/scsi/scsi
funguje aj cdrecord --scanbus :-)
A samozrejme by ti ho mal aj najst sane-find-scanner

Jano