[linux] MODEM Zyxel Omni 56k USB

"Ing. Peter Gašparovic(" peterg na ba.telecom.sk
Sobota Říjen 11 23:23:19 CEST 2003

Ahojte,

vie mi niekto poradit ako dalej s uvedenym modemom?

Mam rh8.0, pri starte sa modem automaticky detektne a zavedie sa modul acm,
z netu som sa dozvedel, ze treba vyrvorit v /dev zariadenie ttyACM0. to
som urobil.
ked vsak spustim Kppp pre vytocenie spojenia, otvori sa okno s napisom
Inicializacia modemu a to je vsetko.

Pokial niekto pouzivate tento modem, prosim poradte pripadne ako
nastavit kppp,
ide mi hlavne o init retazec pripadne ine nastavenia pre modem. Pripadne
doporucte
svoj postup ako ste zariadenie rozbehali. Vdaka.

peterg.

Tento e-mail bol skontrolovany sluzbou ST Online Antivirus MAIL

This e-mail has been scanned by ST Online Antivirus MAIL.