[linux] cpu usage

miro bman2 na host.sk
Sobota Říjen 11 23:26:26 CEST 2003

Zdravim,

  potreboval by som zistit vytazenie CPU v %, najlepsie keby to vedelo
  davat average napr. za 5min (nieco ako uptime na CPU).

  xcem aby to generovalo grafy vytazenia CPU cez rrdtool. problem je v
  tom, ze kazdych 5min sa spusta skript cez cron, ktory zozerie na
  40sec 100% CPU. no a keby som ja kazdych 5min zobral aktualne
  zatazenie, tak to vytazenie nepokryjem (alebo len to, a zbytok z
  5min nie). preto priemer za 5min, ale neviem odkial by som to mohol vytiahnut.

  google nepomohol, keby pomohol tak to sem nepisem :) [nexcem to cez
  mrtg-snmp]

--
[miro