[linux] glx cez Xfree clienta

Aben Siatris aben na webcom.sk
Pondělí Říjen 13 11:56:17 CEST 2003

zaujima ma jedna vec ktorej nemozem prist na klb
mam 3D akcelerovanu graficku kartu ATI rage 128
a tak som si nainstaloval vsetky potrebne drivery
pre akceleraciu. test pod Xkami klasicky -
glxinfo, glxgears a nejaka gejma :) funguje.
lenze som chcel vyskusat ako sa to chova vo vztahu
client - server. connectol som sa z mojho compu
sposobom X -query IP, skusam glxinfo... a hlasi
ze sa nemoze connectnut a nepozna protocol.
ak sa connectujem z druheho pocitac na ktorom je
nvidia tak mi to hned vyhodi:
name of display: aben:1.0
a az potom error connectu. avsak vsetky glxove
zalezitosti v poriadku funguje. spustim si
chromium, frozen-bubble a vsetko funguje.

viem ze je niekde len chyba v konfiguracii na strane
clienta. vraj nejake DRIauthentification. avsak
som uplne uz vycerpal moznosti a neviem kde to mam
nastavit a ako.

any idea?

ake vobec mozem ocakavat vysledky takejto vzdialenej
akceleracie? btw: neda sa vyuzivat akceleracia serverovej
grafickej karty? pri spustenom frozen-bubble v okienku som
pozoroval naroky az 6Mbytes/s. zvladne vobec taketo veci
100Mbit karta?

--
:
:. stay cool