[linux] OpenOffice 1.1

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Úterý Říjen 14 18:30:20 CEST 2003

On Tue, Oct 14, 2003 at 03:04:19PM +0300, kavec na messi.uku.fi wrote:

> Mal som podobny problem (a dobre nastavy PATH aj JAVA_HOME) a na openoffice.org
> som  sa docital, ze OO potrebuje java-1.4.2 a viac.

Takuto verziu Javy doma takmer urcite nemam, ani JAVA_HOME nemam nastaveny, ale
po rucnom nastaveni adresara, ktory ukazoval, kde je nainstalovana Java (nie je
to adresar, kde sa nachadza binarka java, javac, jar, etc., ale asi o 2
adresare vyssie, skuste experimentovat) mi instalacia OOo1.1.0 (tarball zo
stranok openoffice.org) Javu pred vcerom doma na Slovensku detekovala a
nainstalovala sa.

Na druhej strane, nikdy som nepocitoval, zeby som nejaku podporu Javy v OOo
niekedy potreboval, teraz uz duplom nie, ked sa da skriptovat a v Pythone.

mP