[linux] Oznam - nejde KDE.Slovakia

Peter N. Vargo (LTS) konfery na lentus.sk
Čtvrtek Říjen 16 09:55:08 CEST 2003

http://kde.org/international/index.php ->
http://kde.org/international/slovakia/ - >   The requested URL
/international/slovakia/ was not found on this server.

Nevedel som, komu zaslat REPORT (do ofic. KDE by to bolo trapne :(), tak
zasielam tu, snad ho FW tomu, kto sa o to stara.

******
a aby to nebolo take suche, tak este:
Manzelský pár sa rozhodne na chvílu uniknút tuhej zime a strávit týzden na
juhu pri mori. Z pracovných dôvodov sa stane, ze manzelka môze odletiet az o
den neskôr. Manzel odletí podla plánu. Po príchode sa ubytuje v hotelovej
izbe vytiahne svoj laptop a ihned posiela mail svojej manzelke. Pritrafí sa
mu vsak hlúpa chyba a pri zadávaní e-mailovej adresy vynechá jedno písmeno a
mail sa tak dostane do e-mailovej schránky istej vdovy, ktorá práve
odprevadila svojho muza do hrobu. Vdova si práve prezerá v pocítaci postu,
ci
jej neprisli nejaké sústrastné vyjadrenia od priatelov alebo známych... Vo
chvíli ked jej syn vstúpi do izby, zena uz lezí v bezvedomí na zemi.

Zrak mu
padne na monitor pocítaca, kde cíta: Komu: Mojej opustenej manzelke Od:
Tvojho muza, ktorý odisiel skôr. Vec: Dorazil som. Najdrahsia, práve som v
poriadku dosiel. Uz som sa tu celkom zabýval, a vidím,ze je vsetko
pripravené
na Tvoj zajtrajsí príchod. Zelám Ti stastnú cestu a cakám ta,Lúbim ta, Tvoj
manzel. P.S. Tu dole je certovsky horúco!!!

P.