[linux] chello

Marek Podmaka marki na host.sk
Pátek Říjen 17 14:05:38 CEST 2003

Cau!

Zacinam uvazovat o inete cez chello. Aky cable-modem/router k tomu davaju?
Co sa da na nom ponastavovat? Ide mi o to, aby sa dalo ist na inet z
viacerych PC (aj naraz)... Proste ked si niekto doma zmysli, ze o tretej
rano pojde na net, aby nemusel byt kvoli tomu zapnuty este iny komp... Ale
predpokladam, ze to takto nepojde :) ze bude potrebny nejaky server, kde
bude NAT alebo len aplikacne proxy. Pripojit ten modem do switchu
nepomoze, pretoze pokial viem, tak je to nejako viazane na 1 MAC adresu,
takze predpokladam, ze IP prideli cez DHCP iba tej jednej MAC.
Z tunajsej diskusie o DSL som pochopil, ze tie modemy dokazu robit aj NAT.
Dokazu ho robit aj tie, co dadava UPC? Tipujem, ze mozno aj hej, ale ze to
asi zakazali...

--
   bYE, Marki <marki na nexin.sk>