[linux] zakazat root login

Pátek Říjen 17 14:38:25 CEST 2003

17. októbera 2003 o 12:47, Matus UHLAR - fantomas píše:

> [...]

volakedy raz to znamenalo nemoznost prihlasit sa cez konzolu priamo
k root uctu. pomerne dost davno uz ale toto nastavenie sposobi aj upravu
konfiguracie openssh a spol.
okrem toho openssh ma dakych zopar verzii dozadu v standarnej konfiguracii
zakazane prihlasenie root-a.

> ani securetty ani access.conf ? mandrake niektore veci so security levelmi
> riesi divnymi sposobmi...

ano? a ktore?

> ze mandrakovske "security levely" su chore <>oviny ?

nezda sa ti ze si to tak trochu prehnal?

--
member of Advanced InternetWorks group  -> http://www.ainetworks.sk
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk