[linux] Mozilla, Firebird a antialiasing

Peter Luciak luciak na host.sk
Pátek Říjen 17 14:13:21 CEST 2003

On Thu, Oct 16, 2003 at 09:26:35AM +0200, Jan Nemsak wrote:
> Cafko
> Stiahol som si mozillu 1.5 (instaler z mozilla.org) a taktiez mozilla
> firebird 0.7 a mam v oboch ten isty problem.
> Na fonty nepouzivaju antialiasing.
> Pritom mam nainstalovanu aj mozillu 1.4 z rmp balikov (redhat 9.0) a v nej
> mi antialiasing funguje.
> Neviete mi niekto poradit, kde je hacik?

	Nastavuje sa to v unix.js, mozno prislo k nejakemu chaosu medzi
tymi dvomi verziami Mozilly (teda ak ich mas nainstalovane naraz).

bye
c.
--
Peter `cuco' Luciak 		ICQ: 177414624
luciak (at) host . sk 		jabber://cuc0@jabber.sk

Keď vám dajú linkovaný papier, píšte naprieč.
                                             -- J.R. Jimenez