[linux] zakazat root login

Pátek Říjen 17 16:38:27 CEST 2003

17. októbera 2003 o 15:51, Matus UHLAR - fantomas píše:

> keby som tu mal mandrake po ruke, mozem ti pastovat. v kazdom pripade s nim
> mam take (velmi zle) skusenosti.

keby nebolo keby, tak by si argumentoval a nebluznil. nikto netvrdi ze
to je perfektne a ze to nema ziaden problem a ze to je to najuzasnejsie
na svete.
ja osobne tam kde to pozadujem a pouzivam mam s tym velmi dobre
skusenosti, vsetko som si dokazal nastavit ako som si JA zelal. to ze
tebe nevyhovuje standardne nastavenie je TVOJ problem.. ak teda hovorime
o msec-u a neflejmujeme o distribuciach...

> nie, je to moj nazor. Dokonca sa tu s nim niekto stotoznil.

okrem toho, ze si sa s nim stotoznil ty sam (co nie je vobec
nepochopitelne) tak nevidim nic co by potvrdzovalo to co tvrdis, aj ked
na tom teda prilis nezalezi.

--
member of Advanced InternetWorks group  -> http://www.ainetworks.sk
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk