[linux] RBL

Peter Luciak luciak na host.sk
Pátek Říjen 17 19:15:46 CEST 2003

On Fri, Oct 17, 2003 at 04:20:31PM +0200, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> hmmm nehovori mi to nic... co si tym myslel?

	Nehovorim z vlastnej skusenosti, len som to cital. Spamcop obcas
blacklistne aj legitimne sajty a je potom problem ich od-blacklistnut...
Zda sa mi, ze podobne problemy mal aj linux.cz (aj ked neviem ci prave so
Spamcopom) -- niekto posielal spam do linux na linux.cz a dotycny RBL si
myslel ze konferencia je spammer...

bye
c.
--
Peter `cuco' Luciak 		ICQ: 177414624
luciak (at) host . sk 		jabber://cuc0@jabber.sk

Myslenie má budúcnosť. Nemyslenie len tradíciu.
                                             -- S.J. Lec