[linux] SW na connect z win na kde

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Sobota Říjen 18 21:07:10 CEST 2003

On Sat, Oct 18, 2003 at 07:36:53PM +0200, Aben Siatris wrote:
> Dňa So 18. Október 2003 14:55 SaNo napísal:

> cygwin + Xwin
>
> bezi tak u nas 5-10 pocitacov neustale na jeden server.

Aha, tak pardon ;), autor otazky uplne nevyspecifikoval, co vlastne potrebuje.
Mna napadlo, ze v KDE je pohodlna funkcia na vytvorenie zdielanej plochy, co je
dosiahnute pomocou VNC.

BTW: Dokazem nejako prinutit Xserver z Cygwinu, aby prekonal svoju kompaktnu
jednookennost a aplikacie, co sa v nom zobrazuju dostali nativne windowsovske
ramiky, dali sa minimalizovat, prepinat pomocou Alt-Tab, etc? Jednoducho, bol
by som rad, aby som mohol takto spustane aplikacie viac zaintegrovat do Win.
prostredia. (Napr. vsetky moje Qt app. s G/QPL licenciou pre qt/X11 kompilovane
cez Cygwin.)

(Teoreticky, aj pod Oknami(TM) musi bezat nejaky vzdialeny pribuzny nejakeho
window managera ;)

mP