[linux] severn (rh/fedora) + wine

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Sobota Říjen 18 21:29:21 CEST 2003

zdravim,
pod uvedenou disribuciou mi wine vzdy segfaultne,
stiahol som nove zdrojaky prekompiloval zase segfault,
vyhrabal som z disku stare zdrojaky (jun a jul) ktore
pod debianom naisto chodil zase segfault, stiahol som
nejaky build z netu (.rpm) zase segfault.
nejaky napad ?

(potrebujem rozbehnut folding na home windowsackeho
klienta aby doratal nieci work unit a linuxacky
neberie jeho rozratanu pracu, stahuje si vlastnu. je
to zalozene na tom ze linuxacky klient ma ine core
ktore nevie riesit vsetko to co win, ktory ma aj
tinkera aj gromacs)

jard

ps: segfaultuje to so vsetkymi aplikaciami, aj s mojim
oblubenym freewarovym pexesom :(