[linux] cygwin, X a multiwindow WAS SW na connect z win na kde

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Sobota Říjen 18 23:08:04 CEST 2003

Saturday, October 18, 2003, 9:07:10 PM, you wrote:

--snip--

MP> BTW: Dokazem nejako prinutit Xserver z Cygwinu, aby prekonal svoju kompaktnu
MP> jednookennost a aplikacie, co sa v nom zobrazuju dostali nativne windowsovske
MP> ramiky, dali sa minimalizovat, prepinat pomocou Alt-Tab, etc? Jednoducho, bol
MP> by som rad, aby som mohol takto spustane aplikacie viac zaintegrovat do Win.
MP> prostredia. (Napr. vsetky moje Qt app. s G/QPL licenciou pre qt/X11 kompilovane
MP> cez Cygwin.)

Ale jasne, potrebujes akurat dostatocne novy Cygwin a
C:\Cygwin\usr\X11R6\bin\XWin.exe -multiwindow

MP> (Teoreticky, aj pod Oknami(TM) musi bezat nejaky vzdialeny pribuzny nejakeho
MP> window managera ;)

<noflame>
Hej, tusim ako sucast ich "najvacsieho mikrojadra".
</noflame>

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:horvathm na decef.elf.stuba.sk