[linux] severn (rh/fedora) + wine

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Neděle Říjen 19 09:00:48 CEST 2003

Ahoj,

On Sat, Oct 18, 2003 at 12:29:21PM -0700, Jaroslav Soltys wrote:
> zdravim,
> pod uvedenou disribuciou mi wine vzdy segfaultne,
> stiahol som nove zdrojaky prekompiloval zase segfault,
> vyhrabal som z disku stare zdrojaky (jun a jul) ktore
> pod debianom naisto chodil zase segfault, stiahol som
> nejaky build z netu (.rpm) zase segfault.
> nejaky napad ?

nuz, najskor napisem workaround pre starsie verzie WINE:

  stacilo nastavit:
    LD_ASSUME_KERNEL=2.4.18
  a potom spustat wine.

Pre novsie je tu iny problem. Je to funkcne tusim na original kerneloch
z RedHat 9 (a asi aj fedory). Ak mas vanilla kernel, tak musis wine
prekompilovat bez --with-nptl . Potom to uz pojde.

Je ale celkom mozne, ze u Teba je to iny problem.

		Caf.
				SAL