[linux] JetDirect

Ing. Peter Bodnár peter na ttc-telecom.sk
Neděle Říjen 19 22:27:13 CEST 2003

On Sun, Oct 19, 2003 at 01:39:42PM +0200, Boris Michelsz wrote:
> Dobry den ,
>
> Riesim takuto vec. Majme tlaciaren pripojenu cez JetDirect na siet, ktora je
> nazdielana na WinNT, cez ktory klienti tlacia.
>
>  |--|      |--|   siet   |--|     /
>  |  |------|  |----------|  |------ Klienti
>  |--|      |--|          |--|     \
> Printer JetDirect        WinNT
>
> WinNT by som odtial vyhodil a nahradil Linuxovym strojom. Kedze je printer
> pripojeny k JetDirectu, ktory ma vlastnu IP adresu, je mozne na neho tlacit z
> klientov cez IPP. Znepokojuje ma vsak otazka kde sa bude tvorit spool. Na
> [...]
zdravim

ja mam vo firme na jetdirecte zavesene 3 tlaciarne, spoolujem to cez
sambu (samba robi spool server, na jetdirect potom tlaci priamo pomocou
socket://), pre userov sa javi, ako keby tie tlaciarne boli zevesene na
sambe
(inak je tam pouzity cupstreba este vyriesit mazanie spoolu, ankolko
samba sama nemaze )

	peter

System Integrator for LAN/WAN
TTC Telecom s.r.o