[linux] zakazat root login

Andrej Hosna andrej.hosna na iblsoft.com
Pondělí Říjen 20 07:41:20 CEST 2003

Caute
a) Fantomas dobre vravi stotoznil sa dakto.
---- snip z kocurovho mailu ----

> ze mandrakovske "security levely" su chore <>oviny ?

no nieco podobne som skonstatoval aj ja..
a nechal som to tak...
----- koniec ------

b) future ma pravdu da sa to nastavi a k spokojnosti usera
Obzvlast ked si precitas manual.
> keby nebolo keby, tak by si argumentoval a nebluznil. nikto netvrdi ze
> to je perfektne a ze to nema ziaden problem a ze to je to najuzasnejsie
> na svete.
> ja osobne tam kde to pozadujem a pouzivam mam s tym velmi dobre
> skusenosti, vsetko som si dokazal nastavit ako som si JA zelal. to ze
> tebe nevyhovuje standardne nastavenie je TVOJ problem.. ak teda hovorime
> o msec-u a neflejmujeme o distribuciach...

c) nie je tato diskusisa relevantna vzhlaodm na ML lebo:
- Fantomas ma MDK v zuboch lebo ma svoje dovody (citaj lebo zrejme bol lenivy
precitat manual k msec, a mozno aj ine.)
- Future ho nema lebo je s nim spokojny a moze ho nasadit aj pre lama-userov.

OT: Ja som z mandraku presiel na SMGL a som tiez spokojny. Pre bezne pouzitie
by som ale stale asi pouzil MDK.

Adino
--
Andrej HOSNA (Andrej.Hosna na iblsoft.com)
IBL Software Engineering, http://www.iblsoft.com