[linux] RBL

Pondělí Říjen 20 09:32:32 CEST 2003

On 17.10 19:15, Peter Luciak wrote:
> 	Nehovorim z vlastnej skusenosti, len som to cital. Spamcop obcas
> blacklistne aj legitimne sajty a je potom problem ich od-blacklistnut...
> Zda sa mi, ze podobne problemy mal aj linux.cz (aj ked neviem ci prave so
> Spamcopom) -- niekto posielal spam do linux na linux.cz a dotycny RBL si
> myslel ze konferencia je spammer...

v tomto pripade bol viac-menej nevinne. Aj ine blacklisty uz listli smtp
servery providerov ako open relaye, ked nejaka dobra dusa poslala cez ne
testovaci mail. nie je lahke vediet ze na dotycnej adrese je konfera, a
dobra dusa ktora poslala dotycny mail do blacklistu si to asi neuvedomila...

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
"The box said 'Requires Windows 95 or better', so I bought a Macintosh".