[linux] Duel dňa ??? ???Open Source - diskusia o otvorenom a proprietárnom softvéri???

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pondělí Říjen 20 12:57:05 CEST 2003

Ahoj,

> Čas 	Deň 2, 28.10.2003 ??? popoludnie
> 17:15 ??? 18:30 	Duel dňa ??? ???Open Source - diskusia o otvorenom a proprietárnom
> softvéri???
>
> Moderátor: Rastislav Machel, META Group
> Speaker: Peter Marman, EEA
> Speaker: Branislav Klocok, obchodný a marketingový riaditeµ, OFZ Istebné
> Speaker: Detlef Eckert, Senior Director for Trustworthy Computing, Microsoft
> Speaker: Martin Brechtl, riaditeµ odboru Bezpečnosti IT, Slovenské elektrárne
> a.s.
> Nepoznam tych ludi, ale bude to vyvazena zostava na diskusiu? Ked uz ide o
> [...]

poznam Brana Klocoka, je to clovek, ktory je z velmi velkej casti
zodpovedny za lokalizaciu OpenOffice.org, vo svojej firme doslova
vyjebal s Microsoftom a presli nakomplet na open-source softver a
usetril vela prachov. Ten ich da riadne do laty :).

Dalej poznam Martina Brechtla, je to velmi rozumny clovek, s velkym
rozhladom a zastanca otvorenych technologii.

Takze som si nie isty, ci to bude vyvazene, ale open-source strana je
velmi silna.

Poslite report.

    Juraj.

Daląí informace o konferenci linux