[linux] DHCP servre..

Peter Gubis peter.gubis na damovo.com
Pondělí Říjen 20 12:56:26 CEST 2003

On Thu, Oct 16, 2003 at 02:25:54PM CEST, Kocur <kocur na zsvak.sk> wrote:
> zdravim lidi...
>
> neviete mi niekto povedat ci mozu...
> fungovat dva DHCP servre na jednej sieti napr. 192.168.x.x / 16
>
> teda ci vobec mozem mat pustene 2 DHCP Srv naraz...

imho nie. aspon nie tak, ze mas oba surovo capnute na sieti. ono by to
robilo sarapatu pri pridelovani leasov. chodi to ako broadcast sa mi
zda.

> ???
>
> chcel by dom totizto spravit nieco ako nahradny DHCP Srv na linuxe..
> pricom ostry mi zatial bezi na W2K....ktory planujem casom zrusit...
> a to vsetko musim urobit za plnej prevadzky...
> (popr. z minimalnym vypadkom....,bez potrebneho restartu na workstationoch..)

v tomto nevidim problem. jeden vypnes, druhy zapnes. pokial su ipecky
rovnakeho ip rangu, tak si ludia ani nevsimnu, ze si im vymenil dhcp
server pod ritou ...

--
Peter Gubis
DAMOVO Slovakia s.r.o.