[linux] portforwarding na shorewall

Frantisek Repkovsky repkovsk na magic.allianz.sk
Pondělí Říjen 20 15:46:43 CEST 2003

Ahoj,

On Mon, 20 Oct 2003, [iso-8859-2] Peter Gašparovič wrote:

> Ahojte,
>
> mam Mandrake Multi Network Firewall, ktory pouziva shorewall. Pokusam sa
> urobit forwardovanie portu 25 z externej siete na interny smtp server a
> nedari sa mi. Zadefinoval som v subore rules podla navodu :
>
> DNAT wan lan:interna_ip tcp smtp
>
> kde wan a lan su zony k prislusnym interfacom.
> Ked z inej externej IP posielam mail, tak dostanem connection timeout.

A mas povoleny odchodzi traffic z toho interneho servera naspat von na
inet na port 25? Dostanes sa z toho interneho servera von na inet na
nejaky smtp server na port 25? Nepoznam ten shorewall (ale je zalozeny na
iptables), teda neviem ci tym jednym pravidlom on urobi aj toto
nastavenie. Alebo mas povolene smerom z vnutra von vsetko?

S pozdravom

Frantisek Repkovsky