[linux] zakazat root login

Úterý Říjen 21 06:38:16 CEST 2003

On 17.10 16:38, Tibor Pittich wrote:
> keby nebolo keby, tak by si argumentoval a nebluznil. nikto netvrdi ze
> to je perfektne a ze to nema ziaden problem a ze to je to najuzasnejsie
> na svete.

krot sa trochu pre zmenu ty - tvrdil som ze niektore veci riesi mandrake
divnymi sposobmi, a to, ze to momentalne nemozem dokazat (nemienim si teraz
niekde mandrake kvoli tomu instalovat), este neznamena ze je to bluznenie.

> ja osobne tam kde to pozadujem a pouzivam mam s tym velmi dobre
> skusenosti, vsetko som si dokazal nastavit ako som si JA zelal. to ze
> tebe nevyhovuje standardne nastavenie je TVOJ problem.. ak teda hovorime
> o msec-u a neflejmujeme o distribuciach...

ak si to zacnes prisposobovat, uz to nie je mandrakovsky security level.

rovnako sa to zariadit inde, pricom ma systemak vacsiu kontrolu nad tym co
sa deje a diat moze...

ja si myslim, ze ak by to mandrake nazval "paranoia level", usetril by dost
flamov a bolo by to ovela vystiznejsie...
Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
"They say when you play that M$ CD backward you can hear satanic messages."
"That's nothing. If you play it forward it will install Windows."