[linux] zakazat root login

Andrej Hosna andrej.hosna na iblsoft.com
Úterý Říjen 21 11:26:13 CEST 2003

Ad cela tato vec, mal som rozpisany mail kde som navrhoval mozne riesenie cez
vlastny PAM modul, ale zrusil som to ked som videl ako dotycny zareagoval: ze
teda ako je msec haluz a nemieni to dalej riesit.

Berte to ako otazku. Moj napad bol spravit / stiahnut PAM modul volajme ho
norootlogin ktory by sa dal do korespondujucich service fajlov PAMiek a potom
by to vyzeralo ze ked xcem zakazat rootovi login jednoducho do login dam:
auth required rootnologin.so a hotovo.

Stretli ste sa niekto uz s takymto niecim ?
A.
--
Andrej HOSNA (Andrej.Hosna na iblsoft.com)
IBL Software Engineering, http://www.iblsoft.com