[linux] zakazat root login

Andrej Hosna andrej.hosna na iblsoft.com
Úterý Říjen 21 11:22:04 CEST 2003

> <CITE>
> ani securetty ani access.conf ? mandrake niektore veci so security levelmi
> riesi divnymi sposobmi...
> </CITE>
>
> <CITE>

> ze mandrakovske "security levely" su chore <>oviny ?
> </CITE>
Dakujem ze si mi ulahcil pracu z vytahovanim textu zo zmazanych mailov.

> ak niekto zmeni standardne nastavenie, je to prisposobovanie alebo
> nastavenie? ja mam pocit ze v tomto pripade to znamena presne to iste.
Prisposobit nieco znamena IMHO v terminologii spravy systemu ze upravim, alebo
pridam funkcionalitu nejakemu kusu kodu(msec).
Nastavit zase znamena ze v konfiguracnom subore danej aplikacie zmenim hodnoty
cim dosiahnem pozadovane spravanie.

Navrhujem v tejto diskusii pripadne pokracovat dalej sukromne. Asi nema vyznam
zatazovat tym ostatnych.
A.
--
Andrej HOSNA (Andrej.Hosna na iblsoft.com)
IBL Software Engineering, http://www.iblsoft.com