[linux] zakazat root login

Andrej Hosna andrej.hosna na iblsoft.com
Úterý Říjen 21 12:23:34 CEST 2003

No pozeral som pam_access lenze mne praveze islo o to aby sa to dalo na
zaklade servicov riesit. Nieco take vseobecnejsie by bolo asi mat konfigurak
ze ktorym userom co dovolis a pustat ich na zaklade toho. Pritom by kazdy
service mal ako prvy riadok required tento modul.
Inaq. Dalsia vec ktora by sa potom dala pekne spravit by bolo ze ssh by islo
cez PAM-ku s tym ze by sa optiona povolenia root loginu presunula do /etc/
pam.d/ssh alebo kde to ma kto dane.
Obcas by sa zislo totizto zakazat istym userom iste sluzby. Mozno sa to da
spravit cez LDAP.
A.

--
Andrej HOSNA (Andrej.Hosna na iblsoft.com)
IBL Software Engineering, http://www.iblsoft.com