[linux] jsp + apache na debiane

Marek Podmaka marki na host.sk
Úterý Říjen 21 13:30:24 CEST 2003

Hi!

nainstaloval som si stable balik tomcat + vsetko co potrebuje...
chcel som nainstalovat aj libapache-mod-jk, ale ten ma depends na apache a
ja mam apache-ssl. Tak som si stiahol zdrojaky + diff a v debian/control
som tie depends zmenil. Akurat ze mi kompilacia nezbehne a skonci s
nejakou chybouv org.apache.tomcat.facade, co sa mi naozaj nechce riesit :)

Takze moja otazka znie: Da sa nejako v existujucom .deb subore zmenit jeho
depends? V mc som to otvoril, ale save modifikovaneho debian/control nie
je mozny. Da sa to niecim inym? Ale ho natvrdo nainstalovat s tym, aby
tuto chybu ignoroval? Potom by to robilo problem tusim pri kazdom
instalovani niecoho... Alebo sa mu to neda po nainstalovani niekde v /var
prepisat, ze dependuje na apache-ssl?

Ja s javou nerobim, tak by ma zaujimalo, ako to cele vlastne funguje...
tomcat je pustil nejaku sluzbu, co ma tusim 30MB v pamati :) to sluzi na
co? A ako sa potom spustaju tie jsp skripty z apache? Nemyslim teraz
konfiguraciou, ale skor to, ze co sa pri tom spusta a pod.

--
   bYE, Marki <marki na nexin.sk>