[linux] Hladam: GroupWare pre Linux - Web Interface: vie niekto prezentovat skusenosti?

Misu misu na misu.sk
Středa Říjen 22 09:00:55 CEST 2003

Vie niekto odprezentovat skusenosti z roznymi progragrami pod linux, ktore
maju sluzit ako groupware?

Dostal som za ulohu nejaky vybrat a mam pocit ze od kedy som ich posledne
obzera, tak ich pocet riadne podrastol.

Potreby su:
kontakty, moznost spoluprace na tvorbe dokumentov, planovac uloh,
kalendar, nejake to todo, moznost request trackingu, nejaky komunikacny
nastroj - forum/chat, ak by sa naslo tak aj moznost prepojenia s mailom a
moznost uploadu suborov...

Dik moc :)

PS: Prosim ziadne flejmy, proste pokial niekto s niecim robil, tak nech
napise, co sa mu pacilo a co nie.
--
                                                  .  .