[linux] Vlastnosti fontu KDE

Peter N. Vargo (LTS) konfery na lentus.sk
Středa Říjen 22 12:17:13 CEST 2003

Ahoj.
Potreboval by som helfnut s tymto:
pri prechode z Woody na SID sa mi "fontovo" pobabralo KDE.
Fonty su necitalne, hnusne, nepouzitelne.
Bez problemov som si to opravil, ale vsimol som 2 mozne formy zapisu (obe su
ASI ok):

Ratam, ze tie nuly su binarne hodnoty, ale co urcuju?
Ako zmenim farbu fontu (stacia zakladne RGB - napr. LOGIN FAILED pri
KDE_prihlasovani)?
Naco su tie dalsie cisla (nuly)?

Za viac ako hodinu som vygooglil kopec linkov, kt. su mi nanic, al. su velmi
uzitocne na cosi podobne
(moje vseobecna skusenost pri googleni :), ale odpovede som nevymakol ani na
kde.org.
Odhadujem to zle STRINGy, ale ziadnu vhodnu kombinaciu som nenasiel :(
(IMHO ta dokumentacia (napr. ku kdmrc) je slaba - malo prikladov, pokec o
nicom
to napr. samotne default_kdmrc z KDE3.1.3 je podstatne! obsaznejsie a
vyborne popisane)

Za linky ci pipr. odpovede dik

Peter