[linux] kdm problem

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Středa Říjen 22 09:19:22 CEST 2003

Mam na expertov malu a mozno aj lamersku otazku?

Potreboval by som prekonfigurovat kdm, lebo po pade ext3 file-systemu  mi boli zmenene file- dup blocks a  chybna dlzka inode-ov pri fsck- ide o to, ze pocas login-u screen sa mi v ponuke zaobrazia aj loginy daemonov a root, co predtym nerobil a navyse ako sesion ponuka len akusi fault tolerant, co je je session bez window managera a len z terminalom- ci desktop prostredia, pritom  vsetky file z desktop-u ostali v poriadku.
Neviem sa dost ku konfiguraku kdm a ani
ani find / -iname *kdm* nic rozumne nedal.

Vdaka za kazdu radu ako na to.

Peto

P.S. Ku padu file systemu som dosiel pri pouziti nejakej test verzie VMWare 3.1.1 ked som dal linux-u(z fyzickej particie) v nom prava na pristup ku vsetkym diskom a nakoniec som ten VM linux vypol cez shutodwn -h now.