[linux] Re: [linux] umask

Čtvrtek Říjen 23 10:52:43 CEST 2003

1. nastav si zalamovanie riadkov.

On 23.10 10:39, michal lackovic wrote:
> man umask so nenasiel nic :-(

je to len na jednu stranku ale principialne to sedi

> Aby si ma spravne pochopil, chcem aby uzivatel, ktory uploaduje cez ftp,
> aby mali vsetky subory masku 664.Konfiguracnom subore mam je moznost
> nastavit umask.Ale ja neviem ako zmenit tuto hodnotu pre umask.

he? mozno by si sa mal lepsie vyjadrovat. Co znamena
"Konfiguracnom subore mam je moznost"?

- subory maju mat MASKU 664? Nie nahodou pristupovy mod? na ten treba umask
002

"neviem ako zmenit tuto hodnotu pre umask"

myslel si tym "neviem aku hodnotu mam nastavit do umask" alebo
"ako zmenit hodnotu umask"? asi to prve co?

... s takouto slovencinou bude dost velky problem ti pomoct.
Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
It's now safe to throw off your computer.