[linux]Re: [linux] Re: [linux] umask

michal lackovic twix na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 23 11:11:24 CEST 2003

zdravim,

dakujem za pomoc, citim sa akokeby ma osvietilo :-)
ja som uz vsetky hodnoty prevadzal do dvojkovej sustavy a tak, ale ze to ide aj takto jednoducho cc :-))))

ospravedlnujem sa za predchadzajuci email v ktorom som nasiel vela gramatickych nezrovnalosti a dakujem aj tym ktori aj napriek tomu pochopili co xem...

miso