[linux] skusenosti s Opteron 240

Martin Mosny mmosny na postel.sk
Čtvrtek Říjen 23 14:24:03 CEST 2003

Zdaravim vsetkych,

chcel  som sa opytat, ci ma niekto z Vas skusenosti s Opteron 24x serie
a ako to je vlastne s podporou 64 bit pod Linuxom.

Pretoze  to  co  som  sa  docital  nie je moc potesujuce/optimisticke,
jedine distro, ktore ma native support=lib+kernel pre 64 bit je Suse a
mozno tento mesiac RHAS 3.

Pripadne  akykolvek  komentar k odporucanemu HW, na trosku narocnejsiu
zostavu. Ma to byt taka databazova masinka = trochu viac I/O.

Alebo skor odporucate nieco ZNACKOVE, napr IBM eSeries 320??

CPU: Opteron 240
MB: MS Dual Opteron
RADIC: Adaptec ASC-39320R
HDD: 2x36.7GB Maxtor Atlas 10KIV, u320 SCSI, 68pin
HDD: 200GB Maxtor DM+9 8MB U-ATA/133 7200rpm, 3RZ

--
Martin Mosny