[linux] FlyVideo3000 TV

Jan Karabas karabas na savbb.sk
Pátek Říjen 24 07:33:14 CEST 2003

Dňa Št 23. Október 2003 15:51 Marek Podmaka napísal:

> no nenapisal si to najdolezitejsie - aky chip ma ta karta, ale
> predpokladam ze philips saa7134.

Ano, cip ma Philips saa7134 (predpokladal som, ze je to bezna karta, preto som
ho nespecifikoval)

> Co vsetko ti teda ide? Ja mam rozbehane xawtv, aj teletext mi tusim nejako
> divne isiel :) FM nemam, lebo ked som to kupoval, tak mali iba bez radia

xawtv mi s TV ide, o teletexte nemam sajnu, ako ho rozbehat, tak isto neviem
naladit kanal 6 (STV1, air), pretoze tuner skenuje len vyssie frekvencie. Ked
som dosadil do ~/.xawtv spravnu frekvenciu - ticho a tma (teda cierni proti
bielym)

tusil som, skusim...

Diki

 Jan Karabas (J\'an Karab\'a\v s)