[linux] skusenosti s Opteron 240

Frantisek Repkovsky repkovsk na magic.allianz.sk
Pátek Říjen 24 11:07:49 CEST 2003

Ahoj,

On Thu, 23 Oct 2003, Martin Mosny wrote:

> Zdaravim vsetkych,
>
> chcel  som sa opytat, ci ma niekto z Vas skusenosti s Opteron 24x serie
> a ako to je vlastne s podporou 64 bit pod Linuxom.
>
> Pretoze  to  co  som  sa  docital  nie je moc potesujuce/optimisticke,
> jedine distro, ktore ma native support=lib+kernel pre 64 bit je Suse a
> mozno tento mesiac RHAS 3.

Nemam s Opteronom ziadne skusenosti, ale ked som hladal ako je to s
podporou Opteronu aj v dalsich distribuciach, tak aj Mandrake ma distro
pre Opteron:

http://www.mandrakesoft.com/company/press/briefs?n=/mandrakesoft/news/2414
http://www.mandrakestore.com/mdksa/index.php?LANG_=en&tab_x=tab_0

Aj Debian ma port pre Opteron, ale zatial este nevysiel v stable verzii:

http://www.debian.org/ports/amd64/

S pozdravom

Frantisek Repkovsky