[linux] Ako nastavit ISDN TA Todos Surflite v Mandrake 9

ygzo ygzo na azet.sk
Sobota Říjen 25 23:29:46 CEST 2003

Zohnal som si tento TA, ktory ma podporovat standardne AT prikazy (aspon mi
to bolo povedane dovozcom), ale nech robim co robim, nemozem rozbehat
pripojenie. Priznam sa, ale ze s Linuxom mam velmi male skusenosti, asi to
neviem spravne nastavit. Mam ho pripojeny cez seriovy port COM1, ale je tam
moznost pripojit aj cez USB -- co mam pouzit? Skusal som v Kontrolnom
centre Mandrake pouzit sprievodcu aj s autodetekciou, ale nikdy sa mi
nepodarilo pripojit (kontrolka na TA, ktora signalizuje "aktivnu" linku sa
nerozsvietila, teda s modemom (TA) sa asi ani nekomunikovalo). Vedeli by
ste mi niekto poradit ako to nastavit? Inak, ako je vlastne v linuxe
oznaceny serivovy port COM1.

Ospravedlnujem sa, za "zaciaticnicke" otazky, ale neviem si s tym pomoct.