[linux] Ako nastavit ISDN TA Todos Surflite v Mandrake 9

Kocur kocur na zsvak.sk
Pondělí Říjen 27 08:00:14 CET 2003

nazdar...

takze na zaciatok....

COM porty su oznacene ako ttyS(X,Y,Z,)
teda COM1 je ttyS0
COM2 ttyS1 atd.

a tieto zariadenia by sa ti mali nachadzat v /dev   teda /dev//ttyS0
taqze ako komunikacne zariadenie (port) modemom by si mal mat /dev/ttyS0

dalej sa pozri ci mash nainstalovany ppp balik (point-to-point)
tento ti vlastne zabezpecuje, umoznuje pripojit sa cez Dial-Up
ak nie nainstalujesh ho prikazom urpmi ppp

no a na odskusanie tych AT prikazov by som ti doporucil skusit
minicom, je to terminal v konzole...
urpmi minicom ...

zatial...